...va multumesc din tot sufletul ca postati asemenea prezentari care ne bucura sufletele si ne mangaie inimile. Cu adevarat ca, Maica Domnului este o mama de nepretiut , de milostenie , de smerenie , de sinceritate , etc. , etc. ..., de care, in ziua de astazi, nu le mai gasim la o alta mama , din pacate. De aceea, trebuie sa o cinstim si sa o marim pe Maica Domnului. Doamne ajuta!
Foarte frumos! Felicitari celei care a realizat prezentarea! Era nevoie de asa ceva ca sa auda si cei care nu vor sa auda, sa stie si sa recunoasca adevarul cu privire la Fecioara Maria!
Cum sa fac trimiteri la scriptura cand mi-a trecut durerea de cap, dupa ce m-am rugat Fecioarei Maria?! Sectarii oricum o sa mearga in focul iadului cu scriptura in mana si ar trebui sa nu mai intre pe blogurile ortodoxe!? Va asteapta iadul dragilor! Cum puteti voi crede ca Hristos nu isi iubeste maica care l-a nascut?! Cum puteti voi crede ca Hristos=D-zeu=perfectiune s-a putut naste dintr-o femeie oarecare? Credeti ca Hristos va ierta vreodata aberatiile pe care le inventati voi?!
Daca totusi vrei sa te convingi, de ce nu incerci? Sigur ai vreo dorinta, un necaz cu vreun copil, fa pravila de rugaciune si vezi ce se intampla? Poate te impaci in final cu copilul tau?! Si comenteza numai dupa ce ai incercat!?
In Sf. Fecioara Maria s-a salasluit Pruncul Iisus de la Duhul Sfant, si astfel Maica Domnului a devenit Maica tuturor popoarelor. Sectantii nu vor sa priceapa acest lucru. Prezentarea este destul de clara si de justificata; ce alte dovezi mai vrei? Fara Maica Domnului nu exista mantuire. Nu uita ca hula impotriva Duhului Sfant este pacat de neiertat.
Biblia – Cuvântul lui Dumnezeu, se referă cu multă claritate la faptul că Domnul Iisus Hristos este SINGURUL MIJLOCITOR între om şi Dumnezeu. De fapt, la începuturile Creştinismului acest aspect nu era comentat sau contestat de nimeni şi totul era foarte clar şi limpede ca lumina zilei. Vă rog să citiţi doar două exemple din Sfânta Scriptură (exemplele sunt mult mai multe) şi veţi vedea cu ochii voştri cât de clar este Cuvântul Sfânt :
“Căci UNUL este Dumnezeu, UNUL ESTE ŞI MIJLOCITORUL între Dumnezeu şi oameni: omul Hristos Iisus, Care S-a dat pe Sine preţ de răscumpărare pentru toţi.” (1 Timotei 2:5-6 Biblia Ortodoxă)
Căci este UN SINGUR DUMNEZEU şi este UN SINGUR MIJLOCITOR între Dumnezeu şi oameni: Omul Iisus Hristos, care S-a dat pe Sine Însuşi ca preţ de răscumpărare pentru toţi.” (1 Timotei 2:5-6 Biblia Cornilescu)
“Acesta (Domnul Iisus Hristos) este piatra cea neluată în seamă de către voi, zidarii, care a ajuns în capul unghiului şi ÎNTRU NIMENI ALTUL NU ESTE MÂNTUIREA căci nu este sub cer nici un alt nume, dat între oameni, în care trebuie să ne mântuim noi.” (Faptele Sfinţilor Apostoli 4:11-12 Biblia Ortodoxă)
“El (Domnul Iisus Hristos) este “Piatra lepădată de voi, zidarii, care a ajuns să fie pusă în capul unghiului.” ÎN NIMENI ALTUL NU ESTE MÂNTUIRE căci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor în care trebuie să fim mântuiţi.” (Faptele Sfinţilor Apostoli 4:11-12 Biblia Cornilescu)
“Copiii mei, acestea vi le scriu, ca să nu păcătuiţi, şi dacă va păcătui cineva, AVEM MIJLOCITOR către Tatăl, PE IISUS HRISTOS CEL DREPT. El este jertfa de ispăşire pentru păcatele noastre… (1 Ioan 2:1-2 Biblia Ortodoxă)
“Copilaşilor, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiţi. Dar, dacă cineva a păcătuit, AVEM LA TATĂL UN MIJLOCITOR PE IISUS HRISTOS CEL NEPRIHĂNIT. El este jertfa de ispăşire pentru păcatele noastre…” (1 Ioan 2:1-2 Biblia Cornilescu)
Primii creştini CREDEAU NUMAI ÎN SFÂNTA TREIME adică în Dumnezeu Tatăl, Dumnezeu Fiul şi Dumnezeu Sfântul Duh. Din nefericire, odată cu trecerea veacurilor, oamenii au început să considere că “nu este suficient” să te închini numai în faţa lui Dumnezeu, a Domnului Iisus şi a Sfântului Duh. Practic, de la o credinţă simplă şi curată, s-a ajuns la o complicaţie inutilă şi periculoasă care sfidează Biblia – Cuvântul lui Dumnezeu.
Am rămas STUPEFIAT când am auzit un “argument” care vrea să explice DE CE odată cu trecerea veacurilor, oamenii au început să se roage şi să se închine la măicuţa Domnului (Fecioara Maria) ?!? Deşi la începuturile Bisericii Creştine OAMENII SE ÎNCHINAU AŞA CUM PORUNCEŞTE BIBLIA, ADICĂ NUMAI ÎN FAŢA LUI DUMNEZEU TATĂL, FIUL ŞI SFÂNTUL DUH, totuşi, pe parcurs, s-a strecurat O EREZIE care pleacă de la un raţionament greşit.
Oamenii au spus aşa: “Noi suntem de acord că SINGURUL MIJLOCITOR este Domnul şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos. Nu contestă nimeni acest adevăr suprem. Dar deşi credem în Domnul Iisus şi deşi ştim că El ne iubeşte, totuşi este foarte greu să ne apropiem de Dumnezeu NUMAI PRIN DOMNUL IISUS HRISTOS !
Domnul Iisus este bun, este înţelegător, dar totuşi EL ESTE BĂRBAT şi oricât de bun ar fi, NE ESTE MULT MAI UŞOR SĂ APELĂM LA MĂICUŢA LUI (LA FECIOARA MARIA) PENTRU CĂ EA ESTE FEMEIE ! Fiind femeie, este mult mai sensibilă şi mult mai înţelegătoare decât Domnul Iisus şi avem mult mai mult curaj şi îndrăzneală să apelăm la Dânsa. Chiar dacă Biblia spune clar că Domnul Iisus este SINGURUL MIJLOCITOR, noi, Ortodocşii şi Catolicii ne-am gândit că este mult mai “practic”, mai uşor şi mai eficient să apelăm la Măicuţa Domnului.
CE MAI CONTEAZĂ CE SPUNE BIBLIA ??? AIA E PENTRU PROTESTANŢI ŞI PENTRU ALŢI “RĂTĂCIŢI”… NU E PENTRU NOI, ORTODOCŞII ŞI CATOLICII… NOI AVEM ALTE LUCRURI… SFÂNTA TRADIŢIE, OBICEIURILE, DATINILE, RITUALURILE, ETC”
OAMENI BUNI ŞI CU FRICĂ DE DUMNEZEU ! CE PĂRERE AVEŢI DE RAŢIONAMENTUL DE MAI SUS ?!? VĂ SPUN SINCER CĂ PE MINE M-A LĂSAT CU GURA CĂSCATĂ !!! NICI ACUM NU-MI REVIN CÂND AUD O ASEMENEA CONCEPŢIE ANTIBIBLICĂ ŞI ANTICREŞTINĂ !!!
Eu cred cu tărie că ESTE CEA MAI MARE JIGNIRE ŞI BLASFEMIE LA ADRESA DOMNULUI IISUS HRISTOS să crezi că El nu este capabil să te înţeleagă atunci când apelezi cu sinceritate şi credinţă şi Îl rogi să fie SINGURUL MIJLOCITOR între tine şi Dumnezeu ! Poate nu afirmi că aşa vezi lucrurile dar DEMONSTREZI ACEASTĂ ATITUDINE PRIN CEEA CE GÂNDEŞTI ŞI PRIN CEEA CE FACI ! Poate că eşti bine intenţionat şi poate că închinându-te la Maica Domnului nici prin cap nu ţi-a trecut că ai putea să-L jigneşti pe Domnul Iisus Hristos ! Dar acum trebuie să ştii ce spune Cuvântul lui Dumnezeu şi să iei aminte măcar de-acum încolo !
DOMNUL IISUS HRISTOS TE IUBEŞTE ENORM, OMULE ! TOCMAI DE ACEEA A VENIT PE ACEST PĂMÂNT, A SUFERIT CHINURI INIMAGINABILE ŞI A MURIT LA CRUCE PENTRU TINE ŞI PENTRU MINE ! Înţelegi acest lucru sau nu înţelegi ?!? Înţelegi odată pentru totdeauna că DOMNUL IISUS HRISTOS ESTE SUFICIENT ?!? Înţelegi că DOMNUL IISUS HRISTOS ESTE SINGURUL MIJLOCITOR ÎNTRE TINE ŞI DUMNEZEU ?!?
Înţelegi că apelând la Maica Domnului, la Sfântul Anton (la Catolici) sau la Sfânta Parascheva (la Ortodocşi) ÎNCALCI ŞI SFIDEZI CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ???
Înţelegi că este FOARTE GRAV dacă ai ajuns să te închini la voievodul Ştefan cel Mare ?!? Jos pălăria faţă de acest om viteaz şi curajos, dar A FOST UN OM CA MINE ŞI CA TINE, CU BUNE ŞI RELE, CU FAPTE BUNE DAR ŞI CU 1000 DE PĂCATE, nu uita niciodată acest lucru, omule care spui că eşti creştin !!!
Pe baza Sfintei Scripturi, putem afirma cu toată convingerea :
HRISTOS ESTE SINGURUL MIJLOCITOR ÎNTRE OM ŞI DUMNEZEU !
Nici Fecioara Maria (cu toată dragostea şi respectul pe care le am pentru dânsa), nici îngerii, nici sfinţii nu pot pune “o vorbă bună” pentru noi, acolo în Rai, pentru a fi mântuiţi !!! Nici măcar preoţii nu pot fi “mijlocitori” pentru că şi ei sunt ca tine şi ca mine, adică oameni păcătoşi, corupţi şi supuşi greşelii (poate că e greu de recunoscut dar aşa spune Biblia cu care se laudă atât Ortodocşii cât şi Catolicii… sau cumva nu sunt eu bine informat ???)
Ştiu că este o veste proastă, ştiu că o să şocheze pe mulţi care au fost învăţaţi de mici copii să accepte aceste erezii dar mai ştiu că TREBUIE SĂ SPUNEM OAMENILOR DESPRE PERICOLUL ÎNCĂLCĂRII CUVÂNTULUI LUI DUMNEZEU ! Aceasta este singura mea dorinţă : SĂ FIE RESPECTATĂ LITERA ŞI SPIRITUL SFINTEI EVANGHELII ! SĂ NU SFIDĂM BIBLIA ŞI SĂ NU O CĂLCĂM ÎN PICIOARE ! Aşa să te ajute Dumnezeu atât pe tine, cât şi pe mine ! Fii binecuvântat ! Fii binecuvântată !
Hristos nu este mijlocitor intre om si Dumnezeu, ci Hristos este chiar Dumnezeu. Hristos pune sa cinstesti pe tatal si pe mama ta, deci in concluzie si el cinsteste pe Maica Lui. Iar daca tu nu o vei cinsti, crezi ca te va iubi si te va mantui nu? El isi cinsteste Maica si voi nu! Nu avem nevoie de mijlocire in fata lui D-zeu. Ne putem ruga oricand lui D-zeu dar ne putem ruga si Fecioarei Maria si sfintilor, care exista pentru a fi in ajutorul nostru. Nici Maca Domnului si nici Sfintii nu au nevoie de cinstirea noastra pentru ca au destula cinste in ceruri! Ei exista pentru a ne fi noua in ajutor. Incercati sa duceti in eroare oamenii cu teoriile voastre dar Hristos nu o sa treaca cu vederea aberatiile vostre. Voi promovati un Hristos mincinos care nu isi iubeste si isi respecta Maica si care nu respecta sacrificiul sfintilor care si-au dat viata pentru El. Hristosul vostru nu este cel adevarat si drumul ales de voi duce in iad.
Si diavolul cunoaste Biblia pe de rost si o interpreteaza cum vrea el! Diavolul o uraste pe Fecioara Maria fiindca l-a nascut pe Hristos, care i-a golit iadul de suflete si lucreaza prin sectari ca sa o discrediteze pe cea mai sfanta dintre fiinte, pe cea mutata de D-zeu cu trupul la cer! Nu o sa va ierte Hristos pentru asta!
Referitor la ingeri - Se vede ca nu stii nimic despre ingeri. Ingerii nu sunt mijlocitori pentru maintuirea nostra ci ei nu sunt aparatori. Ei sunt dati fiecarui om la botez (la botezul adevarat, la nastere) nu la botezul la 30 de ani. Ei au scopul de a ne pazi si de a ne indrepta catre bine. Dar tu oricum nu are rost sa te rogi la inger pentru ca tu nu ai primit inger, ca pe tine nu te-au botezat parintii cand erai mic. Si in concluzie au intrat dracii in tine si ei te fac sa lovesti credinta adevarata si sa vii cu tot felul de aberatii. Toate credintele respecta ingerii (nu numai crestinismul) ci si iudaismul si mahomedanismul ii respecta pe ingeri, numai sectele se gasesc sa fie mai destepte si sa nu-i respecte pe ingeri?!
Daniel, trebuie sa intelegi un lucru: inchinandu-ne Maicii Domnului sau sfintilor, tot pe Dumnezeu cinstim. Nicidecum acest lucru nu inseamna ca ignoram sau jicnim pe Iisus Hristos. Noi avem nevoie de ajutorul si de rugaciunile Maicii Domnului fiindca ea are putere sa mijloceasca intre noi si Dumnezeu. Daniel, citeste cu atentie Psalmul 93 din Psaltirea Maicii Domnului:
1. Dumnezeul razbunarilor este Domnul, ca pacatele noastre nepocaite sunt sortite dreptei Sale Judecati! 2. Dar tu, atotmilostiva Stapana, Il indupleci si-L rogi sa fie indelung rabdator. 3. Caci daca tu nu ne-ai fi ajutat cu starea ta inaintea Lui, putin de nu s-ar fi salasluit in iad sufletul nostru impietrit. 4. Fericit este acela care intelege cu inima, mijlocirea Ta de Mama. 5. Nu este zadarnica rugaciunea cu care se roaga tie sufletul pacatos care se pocaieste. 6. Cerestile tale mangaieri il vor imbarbata in constiinta lui, dupa cum multimea pacatelor si duhul intunecat al deznadejdii va fugi de la el. 7. Slava tie, Imparateasa cereasca, mantuirea pacatosilor care cauta mantuirea!
Deci ia aminte la acest Psalm si te lamureste de puterea ce o are Maica Domnului in calitate de mijlocitoare in fata Tronului Preasfintei Treimi.
PSALTIREA MAICII DOMNULUI A FOST SCRISA DE MANA UNUI SFANT SI ANUME DE SF. DIMITRIE AL ROSTOVULUI !!!
Tu, Stapana, impreuna imparatesti cu El in ceruri si tu ne esti un inger pazitor pe pamant. E mai bine sa se stinga soarele decat sa ne lipsim noi de mijlocirea ta inaintea lui Dumnezeu!
Apoi, in rugaciunea de seara alcatuita de Sf. Ioan Damaschin, astfel scrie:
Ma inchin tie, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, care ai aratat noua lumina cea adevarata cu nasterea ta, imparateasa cerului si a pamantului, nadejdea celor fara de nadejde, ajutatoarea neputinciosilor si impacarea cu Dumnezeu a tuturor pacatosilor.
Vezi? Si specifica: "Ma inchin tie, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu...", deci cu inchinare, plecaciune...
Sper ca te-ai lamurit ca inchinarea la Maica Domnului, la sfinti sau la ingeri nu inseamna sfidarea sau jicnirea lui Dumnezeu.
Te-am lasat...eu ma duc sa ma inchin Maicii Domnului.
PS: Multumesc Roxette pentru interventie, pentru cuvintele adevarate si justificate ! Dumnezeu sa binecuvinteze pe toata lumea !
Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi folositoare pentru invăţătură, pentru mustrare, pentru indreptare, pentru instruire in dreptate, ca omul lui Dumnezeu să fie implinit, deplin pregătit pentru orice lucrare bună.
BIBLIA este baza crestinismului. Orice afirmatie, orice invatatura trebuie trecuta prin filtrul Sfintei Scripturi pentru a nu ne rataci in erezii din afara. Pe ce credeti ca este mai corect sa ne bazam? Pe simturile noastre sau pe Cuvantul lui Dumnezeu? Eu aleg Cuvantul caci simturile ne pot insela.
Biblia este o sabie cu doua taisuri: ORI TAI, ORI TE TAI ! Deci ori tai cu ea, ori te tai in ea. In cazul vostru, al sectantilor, Biblia reprezinta sabia in care voi singuri va taiati, tocmai datorita faptului ca ati interpretat gresit versetele din Scriptura sau mai bine zis le-ati modificat dupa capul vostru. Iar orice modificare adusa Cuvantului lui Dumnezeu, atrage de la sine anatema. Clar !
Adevar graia Parintele Cleopa cand spunea: "De la tot pacatul se intoarce omul usor, dar de la eres, foarte greu ! Si aceasta pentru ca se intuneca partea rationala a sufletului. Degeaba ii spui tu ca este alb, cand el vede negru. Si atunci foarte greu se intoarce, de cele mai multe ori asa ramane."
Deci nu as mai avea nimic de adaugat. Prezentarea este foarte clara, comentariile ar fi de prisos, se ajunge la o polemica infinita. Cine are urechi de auzit, sa auda !!! Nu ne jucam noi cu sfintenia Maicii Domnului !
Credinta nu inseamna sa cunosti Biblia pe de rost. Credinta este o traire, o mistica. Eu nu trebuie sa fiu teolog mai intai, pentru a-l iubi pe D-zeu. Dar oamenii simpli, inculti, analfabeti care nu stiau sa citeasca au stiut sa-l iubeasca pe D-zeu si sa cinsteasca pe Maica Lui, fara a citi Biblia. Nu ai tu dreptul sa ne pui noua intrebari, numai D-zeu are dreptul sa ne judece pe toti?! Si pe tine o sa te intrebe daca ai cinstit-o pe Maica Lui si o sa te trimita in focul iadului. Dar oricum nu are rost sa iti mai explicam fiindca, asa cum spunea Spune Parintele Arsenie "In mintea stramba si lucrul drept se stramba". Alte comentarii sunt de prisos.
Draga Elena, ar trebui sa ignoram de acum incolo, comentariile lui Ioan ca nu are rost sa ii mai raspundem. Un om cu mintea spalata de sectarism nu poate judeca logic si limpede si este inutil sa intram intr-un dialog cu el. D-zeu sa-l ierte ca nu stie ce spune!
Am spus ca nu mai raspund ca nu am cui sa raspund dar am obligatia de a raspunde pentru Fecioara Maria. Mai jos sunt citate din Biblie, asa cum ai solicitat, citate care o preamaresc pe Fecioara Maria. Dar ma indoiesc ca o sa intelegi.
Luca 1, 48-49: Ca a cautat spre smerenia roabei Sale. Ca, iata, de acum ma vor ferici toate neamurile. Ca mi-a facut mie marire Cel Puternic si sfânt este numele Lui.
Luca 1, 28-29 : Si intrând îngerul la ea, a zis: Bucura-te, ceea ce esti plina de har, Domnul este cu tine. Binecuvântata esti tu între femei. Iar ea, vazându-l, s-a tulburat de cuvântul lui si cugeta în sine: Ce fel de închinaciune poate sa fie aceasta?
Luca 1, 35 : Duhul Sfânt Se va pogorî peste tine si puterea Celui Preaînalt te va umbri; pentru aceea si Sfântul care Se va naste din tine, Fiul lui Dumnezeu se va numi
Luca 11, 27-28: Fericit este pântecele care Te-a purtat si fericiti sunt sânii pe care i-ai supt! Iar El a zis: Asa este, dar fericiti sunt cei ce asculta cuvântul lui Dumnezeu si-l pazesc.
Statut-a împărăteasa de-a dreapta Ta, îmbrăcată în haină aurită și prea înfrumuețată.. Toată slava fiicei împăratului este înăuntru, îmbrăcată cu țesături de aur și prea înfrumusețată. (Ps. 44, 12, 15).
Fecioara va lua în pântece și va naște Fiu și vor chema numele lui Emanuel. (Isaia, 7,14)
Poarta aceasta va fi închisă, nu se va deschide și nici un om nu va intra prin ea, căci Domnul Dumnezeul lui Israel a intrat pe ea. De aceea va rămâne închisă. (Iezechiel, 44,2) – poarta este imaginea Maicii Domnului, Pururea Fecioara.
Si ca sa incheiem odata discutia asta.... Biblia este o carte veche, scrisa si tradusa care poate da nastere la interpretari si subintelesuri, in ambele sensuri. Deci cine doreste sa gaseasca argumente pentru o teorie poate gasi iar cine cauta argumente pentru o alta teorie, le poate gasi. Deci, putem teoretic demonstra orice din Biblie, ca si din legislatie, un avocat poate sustine o cauza iar un avocat poate sustine o alta cauza, intrepretand sau reinterpretand aceleasi pasaje. Noi crestinii adevarati avem mii de marturii confirmate privind minuni nenumarate facute de icoanele Fecioarei Maria dar voi ce marturii de vindecari miraculoase, de rezolvari de necazuri aveti? Eu vreau fapte, nu vorbe. Voi nu aveti fapte, aveti numai vorbe, pe care incercati sa le legitimati cu Biblia pe care o interpretati asa cum vreti voi sau cum o cere interesul vostru.
Imi cer scuze daca v am deranjat cu intrebarile mele, dar fiind intrigat la auzul faptului ca ortodocsii se inchina Fecioarei Maria am dorit sa cunosc cum gandesc ei in privinta aceasta si am gasit in raspunsurile care mi le ati dat cateva din argumentele voastre. Nu va port pica, dimpotriva tin sa apreciez ca sunteti primele persoane de religie ortodoxa (din cele cu care am discutat eu) care au habar de religia lor. Dumnezeu sa va lumineze ca sa umblati in caile randuite de El, prin Domnul Hristos, in har. " De aceea, încingeţi-vă coapsele minţii voastre, fiţi treji şi puneţi-vă toată nădejdea în harul care vă va fi adus la arătarea lui Isus Hristos." (1 Petru 1:13).
Acel filmulet nu da argumente ca Maica domnului nu este imparateasa cerului, acel filmulet este o alta "interpretare" sectara a scripturii. Bibila este ca o mare si muti se inaca in ea si interpreteaza continutul dupa cum le duce mintea. Acel material nu reprezinta nici adevarul absolut, nici adevarul teologic, nimic, ci o alta inventie sectara. Nu aveti argumente care sa stea in picioare, degeaba. tot o tineti cu Biblia, atata stiti! Si eu pot interpreta Biblia cum vreau eu! Apropo, si eu ti-am dat mai sus citate din Biblie despre cinstirea Maicii Domnului, asa ca de ce argumentele tale sunt mai adevarate decat ale mele?! Si in plus Maica Domnului nu este mijlocitoare. Noi ne putem ruga la cine credem de cuviinta la D-zeu Tatal, la Fiul la Fecioara Maria, la sfinti, la cine dorim noi si credem ca ne ajuta. Noi nu spunem ca trebuie sa ne rugam numai fecioarei Maria si sa nu ne rugam la D-zeu sau la Hristos, fiindca noi avem cele mai multe rugaciuni inchinate lui Hristos dar asta nu inseamna ca nu ne putem ruga celor pe care-i consideram noi mai aproape - Fecioara Maria si sfintii care au fost oameni si care inteleg mai bine neputintele noastre omenesti! Asa ca nu mai interpretati Biblia si religia dupa mintea voastra, ca s-ar putea sa gresiti grav!?
In viziunea voastra si regele David tot la ISIS se referea cand spunea "imparateasa" nu? Fecioara Maria nu se confunda cu nici o zeitate pagana denumita "imparateasa cerurilor". Daca e vorba sa facem comparatii intre religii si Iisus are caracteristici comune cu zeul Mirtha, dar asta nu o sa ne faca nici pe noi, nici pe voi sa-l confundam cu zeul Mirtha si sa nu-l mai cinstim ca si salvator nu? La fel e si cu Fecioara Maria, comparatii intre religii se pot face oricand, sunt elemente care se aseamana dar asta nu inseamna ca nu vom mai fi crestini numai ca avem elemente comune cu alte religii?! Mai jos aveti pasaje din Psalmul 44, a Regelui David care credea in D-zeu Tatal Savot si care nu venera nici o zeitate pagana. Ceea ce spune mai jos regele David, este o profetie la adresa Fecioarei Maria: Psalmul 44 11. Stătut-a împărăteasa de-a dreapta Ta, îmbrăcată în haină aurită şi prea înfrumuseţată. 12. Ascultă fiică şi vezi şi pleacă urechea ta şi uită poporul tău şi casa părintelui tău, 20. Pomeni-vor numele tău în tot neamul; 21. Pentru aceasta popoarele te vor lăuda în veac şi în veacul veacului.
In acest filmulet se raspunde la materialul anterior. Poate ar fi bine sa-l vizualizati. Mai invatati niste lucruri. http://www.youtube.com/watch?v=gFfPkrNr8Lw
Exista o icoana a Maicii Domnului de la Niceea in care Fecioara Maria apare pictata ca o imparateasa si in arhivele bisericii de acolo exista confirmat cazul unui barbat care a aruncat cu piatra in icoana si a necinstit-o si nu a trecut mult timp si barbatul a fost lovit de o piatra la cap si a decedat. Povestea e lunga. O puteti citi pe net. Deci, in concluzie ce a patit acel barbat care a denigrat numai icoana Macii Domnului, dar ce o sa patiti voi care o denigrati pe insasi Fecioara Maria!? Nici nu vreau sa ma gandesc?! Cum credeti voi ca Iisis Hristos se poate separa de Fecioara Maria?! Nu este logic?! Voi nu va iubiti si nu va cinstiti mamele care v-au dat viata?! Nu le-ati apara daca cineva v-ar jigni mamele? Credeti ca Hristos nu isi va apara Maica Sfanta?
Dacă aveţi un pic de răbdare am să vă spun că tatăl meu a fost omorât în 1950 de doi ortodocşi. Tocmai trecuseră sărbătorile paştelui şi înălţarea. Unul din făptaşi era copilul popii care a murit apoi în puşcărie. Când am crescut am căutat să aflu mai îndeaproape care-i treaba cu religia ortodoxă şi am aflat că nu era originală şi că se trage din catolică. Am început să urmez acolo până am aflat că papii au omorît peste 60 de milioane de creştini, iar apoi am urmat pe la religiile protestante. Cu timpul am înţeles că Dumnezeu a lăsat credinţa pe cînd oamenii au făcut religii care nu-s creaţia lui Dumnezeu fiind inspirate din iad şi trag oamenii într-acolo. Am urmat Biblia am fost botezat în Numele Domnului Isus Cristos (pentru că nimeni biblic n-a fost botezat în alt fel). Pentru vremea în care trăim, Dumnezeu a trimis pe Ilie cu un Mesaj de Reaşezare conform Maleahi 4.5. Acum sunt în vîrstă, sunt creştin real şi dau mărturisire că am fost mântuit prin credinţă, iar Fecioara Maria are locul ei în Biblie, şi nu-i foloseşte nimănui s-o batjocorească dar nici s-o preamărescă. Cu această precizare scripturală consider încheiată discuţia spre a nu pierde vremea în zadar pe lucruri nefolositoare. Dumnezeu să ajute pe fiecare.
Sa nu se inteleaga gresit ca, dand exemplul de la Niceea as fi dorit rau cuiva. Uciderea este un pacat de moarte si toti cei care il vor face isi vor primi pedeapsa binemeritata. Eu, cand am dat exemplul de la Niceea m-am referit la pedeapsa divina, la rasplata pe care le-o da Hristos celor care ii necinstesc maica si nu m-am referit la nici un fel de ura intre confesiuni diferite. In alta ordine de idei, Biserica ortodoxa nu deriva din Biserica catolica, ci invers. Poate ca ar trebui sa va mai documentati in acest sens. Nici eu nu sunt de acord cu impunerea credintei cu forta, credinta este o revelatie si nu trebuie impusa nimanui cu forta. In al treilea rand, Biserica ortodoxa se roaga de mii de ani pentru unitate si unitate ar trebui sa fie intre crestini si nu dezbinare pentru ca avem alte religii care ne combat si ateismul care se intinde tot mai mult pe zi ce trece. Dar daca nu se poate sa existe unitate, macar sa existe respect reciproc, si in concluzie, poate ca ar fi frumos sa ne respectati credinta noastra veche de mii de ani care presupune cinstirea Maicii Domnului si cinstirea sfintilor, si sa nu o atacati, fiindca ura naste ura.
Si ca se ne amintim putina istorie....initial a fost o singura Biserica (care era ortodoxa), din care prima data s-a desprins Biserica Catolica, din dorinta Papei de a fi singurul conducator al Bisericii, apoi din Biserica Catolica s-au desprins reformatii Luther, Calvin si Zwingli. De la ei a pornit refoma, din care va trageti mai apoi voi sectele neoprotestante. Reforma lor a fost indreptata impotriva Bisericii Catolice din dorinta de a simplifica sistemul din Biserica Catolica. Si au inceput sa siplifice, pana au ajuns sa simplifice tot inclusiv pe Maica Domnului si pe Sfinti. Asta era ideea bisericilor reformate de la inceputuri, de a simplifica reducand importanta preotilor pe care i-a transformat in pastori si simplificand si elementele de rit - sfintii, ingerii, Fecioara Maria. Au simplifiact pana si impartasania, care in bisericile reformate se ia fara spovedanie, numai cu cercetarea cugetului. Deci ei au renuntat la sfinti si la Fecioara Maria in ideea de a simplifica sistemul in sine, nu ca acestia nu au importanta sau trebuie necistiti. Reformatii de la inceputuri au vrut o biserica mai simpla si atat. Dar sectele neoprotestante au indreptat aceasta simplitate in ura si necinstire a sfintilor si Fecioarei Maria deci au deturnat scopul initial al reformei.
Grigore, nu confunda ortodoxul cu ortodoxia si nici preotul cu preotia, ca nu e totuna. Deci nu-i pune pe toti in aceeasi oala, tu ti-ai format prejudecati, ceea ce este o mare greseala.
Părerile oamenilor sunt păreri de cenuşă. Ar fi trebuit ca absolutul fiecăruia să fie Cuvântul lui Dumnezeu, dar din păcate nu-i. Oricum, ne vom vedea dincolo de... ultima suflare.
Cand am citit prima data cuvintele Parintelui Sfant Arsenie Boca, sincer nu prea am inteles ce a vrut sa spuna dar acum inteleg: IN MINTEA STRAMBA SI LUCRUL DREPT SE STRAMBA.
Da si cand ne vom revedea dincolo de ultima suflare, noi nu vom fi singuri in fata Judecatorului, noi o vom avea pe Maica Domnului si pe sfinti dar voi veti fi la Judecata fara nici un sprijin, fara nici un ajutor.
Mai dar tu chiar nu ai rusine de loc. Eu am incercat sa vorbesc politicos si sa-ti explic dar nu ai cu cine. Prima data ai incercat sa ne jignesti religia, apoi nu ai acceptat argumentele logice pe care ti le-am dat si ai spus ca nu mai vrei sa pierzi timpul, daca nu vrei sa pierzi timpul de ce ai intrat din start pe acest site sa stai la povesti cu noi?! Nu ai mai avut timp cand ti-am raspuns argumentat si tu ai ramas fara argumente!!! Eu nu cred ca cei care ti-au ucis tatal erau ortodocsi, asta e o alta blasfemie a ta. Daca erau ortodocsi adevarati stiau ca nu au dreptul sa ia sufletul cuiva si numai D-zeu are dreptul asta. Dar ce spui de religiile voastre neoprotestante care nu ucid trupul cu sufletul la mii de oameni pe care incercati sa-i prostiti cu aberatiile voastre. Asa ca, las-o balta cu inventiile tale. Si in plus argumentele mele si ale lui Elena sunt din Biblie si din istorie, nu sunt pareri de cenusa. Dar interpretarea voastra libera asupra Bibliei, ce ceste nu e parere de cenusa!? Voi interpretati Biblia de parca ar fi text literar!
Eu te iert pt. spusele tale pe tine Roxette şi pe tine Elena, pt. că nu este omul, este diavolul care v-a atras în cursa lui. Sincer vă scriu că mă bucur că v-aţi adresat cu vorbe rele şi neadevărate împotriva mea conform cu Matei 5.11-12. Cineva zicea "loveşte-mă cu orbire", păi tu eşti orb deja, însă n-o vezi. Şi aşa este şi cu voi. Omul nu poate face nimic decât ceeace este rânduit mai dinainte, după cum este conectat la una din cele 2 puteri care sunt în manifestare în univers. Voi chiar n-aţi băgat de seamă că am căutat să vă trag cumva spre acea resursă dătătoare a vieţii care este Dumnezeu? Este ca şi o broască dintr-un puţ, ea nu cunoaşte lărgimea mării. Citeşte pe- ndelete cele ce-ţi scriu şi decât să sari ca ars să te răzbuni, ţi-ar fi mai prielnic pt. suflet să urmezi pe Dumnezeu conform Cuv.Său. Căci El va judeca, la vremea de apoi, după Cuv. ci nu după doctrinele vreuneia din sutele de religii închipuite de mintea umană în decursul vremilor. Pe internet am găsit că sunt doar cîteva ţări cu populaţie preponderent ortodoxă (neştiutori de Dumnezeu, plimbă oase de oameni morţi, creduli în Fecioara etc) aceştia atingând abia 12% din aşa-zişii creştini de pe glob. Aşa că orcît ţi s-ar părea că-s ceva cu tradiţiile, obiceiurile ori datinile lor, sunt ca nimica înaintea lui Dumnezeu. Este ca şi cum tu ai vopsi peste rugină, sau eşti ca un curcan înfoiet, dar el are aceiaşi greutate ca şi înainte de a-şi fi desfăcut penele. Aşa tu, te vezi mare în ochii tăi de ortodox, însă întreabă-te cum te vede Dumnezeu. Acum ai avut o mare oportunitate de a te întoarce din calea ta să urmezi Calea, Adevărul şi Viaţa adică pe Domnul Isus Cristos. Dar tu încă nu poţi privi la El, adică la Cuv. căci te iai după poza cu pruncul din braţele Mariei. Dar măcar de ai vedea că sunt mii de poze şi icoane cu felurite chipuri prin biserici, cărţi şi câte altele, deci închipuiri la tot pasul de Marii. Păi cum are Dumnezeu o mamă, din moment ce El este etern, adică este dintotdeauna, iar Fecioara a avut un început şi un sfârşit deci nu-i veşnică. Dacă citeşti în Ioan 3.13 te vei convinge că "nimeni nu s-a suit la cer afară de Fiul Omului", şi eu cred Cuv. că Dumnezeu nu minte că Dumnezeu nu-i om; dacă tu te iei după spusele cuiva că Fecioara s-a suit la cer este treaba ta dacă nu ai ca absolut Biblia. În Evanghelia după Sf.Ioan chiar din primul verset afli că Cuv. este Dumnezeu, iar dacă îl crezi sau nu este între tine şi Dumnezeu. Mântuirea nu-i de privit prin ochelari ortodocşi, ci prin Cuv. prin credinţa din inimă nu doar mintală sau intelectuală. Ar fi potrivit ca tu să nu te iei după rânduielie părinţilor şi să nu le ţini obiceiurile aşa cum este scris în Ezechiel 20.18-19 şi Ieremia 10.3. Şi aceasta din cauză că pt. timpul nostru este Slujba Biblică din Maleahi 4.5-6, însă bisericile duc oamenii în rătăcire şi-i îndepărtează de Cuv. iar dacă un orb călăuzeşte un alt orb ajung amândoi în groapă. Trăim Timpul de Reaşezare dintâi a tuturor lucru- rilor cum zice Scriptura în Fapte 3.19-21 şi ar fi bine pt. sufletul tău să ai şi tu parte de aceste lucruri. Dar optica ta trebuie mai întâi aşezată biblic, pt. că nu Fecioara s-a jertfit la Calvar ci Domnul Isus Cristos. La nunta din Cana chiar Maria a zis "să ascultataţi de El şi să faceţi orice vă va spune". Aşa că s-ar cuveni ca şi tu să asculţi de El care este Cuvântul. Este ca şi cum ţi-ar oferi cineva nişte mere iar tu ai zice că nu-s bune şi n-ai gustat din ele. Te asigur că nu te va vătăma. Eu nu fac parte din nici-o religie (chiar dacă tu m-ai ponegrit şi mi-ai adus acuzaţii că-s neoprotestant) astea-s doar păreri de cenuşă. Eu ţin credinţa Domnului Isus Cristos care a fost dată sfinţilor odată pt. totdeauna. Roxette, m-ai făcut mincinos, ....că tatăl meu n-a fost ucis de ortodocşi. Îţi propun ca să te ridici în picioare, şi să zici: Doamne Dumnezeule, dacă Grigore a minţit loveşte-l cu moartea, iar dacă eu (spune numele tău Roxett
sau cum te chiamă) loveşte-mă cu moartea. Oare tu nu vezi că puşcăriile sunt pline de hoţi, de criminali de religie ortodoxă. Iar ca să înţelegi cumva, în Faptele Apostolilor 11.26 ucenicilor li s-a dat numele de creştini în Antiohia. Deci acele cuvinte creştin catolic, ortodox, baptist, adventist etc. au fost ca adăugate la Biblie, iar în Apocalipsa 22.18-19 este spus celor ce adaugă sau scot că vor avea de suferit, şi caută să vezi ce-i scris acolo, apoi tragi concluzia.
Dacă cumva mai ai ceva controverse, nelămuriri sau vorbe bune ori rele, aş prefera să-mi scrii direct pe ID-ul meu de Messenger: grigsitaru.O zi bună.
Eu te iert pt. spusele tale pe tine Roxette şi pe tine Elena, pt. că nu este omul, este diavolul care v-a atras în cursa lui. Sincer vă scriu că mă bucur că v-aţi adresat cu vorbe rele şi neadevărate împotriva mea conform cu Matei 5.11-12. Cineva zicea "loveşte-mă cu orbire", păi tu eşti orb deja, însă n-o vezi. Şi aşa este şi cu voi. Omul nu poate face nimic decât ceeace este rânduit mai dinainte, după cum este conectat la una din cele 2 puteri care sunt în manifestare în univers. Voi chiar n-aţi băgat de seamă că am căutat să vă trag cumva spre acea resursă dătătoare a vieţii care este Dumnezeu? Este ca şi o broască dintr-un puţ, ea nu cunoaşte lărgimea mării. Citeşte pe- ndelete cele ce-ţi scriu şi decât să sari ca ars să te răzbuni, ţi-ar fi mai prielnic pt. suflet să urmezi pe Dumnezeu conform Cuv.Său. Căci El va judeca, la vremea de apoi, după Cuv. ci nu după doctrinele vreuneia din sutele de religii închipuite de mintea umană în decursul vremilor. Pe internet am găsit că sunt doar cîteva ţări cu populaţie preponderent ortodoxă (neştiutori de Dumnezeu, plimbă oase de oameni morţi, creduli în Fecioara etc) aceştia atingând abia 12% din aşa-zişii creştini de pe glob. Aşa că orcît ţi s-ar părea că-s ceva cu tradiţiile, obiceiurile ori datinile lor, sunt ca nimica înaintea lui Dumnezeu. Este ca şi cum tu ai vopsi peste rugină, sau eşti ca un curcan înfoiet, dar el are aceiaşi greutate ca şi înainte de a-şi fi desfăcut penele. Aşa tu, te vezi mare în ochii tăi de ortodox, însă întreabă-te cum te vede Dumnezeu. Acum ai avut o mare oportunitate de a te întoarce din calea ta să urmezi Calea, Adevărul şi Viaţa adică pe Domnul Isus Cristos. Dar tu încă nu poţi privi la El, adică la Cuv. căci te iai după poza cu pruncul din braţele Mariei. Dar măcar de ai vedea că sunt mii de poze şi icoane cu felurite chipuri prin biserici, cărţi şi câte altele, deci închipuiri la tot pasul de Marii. Păi cum are Dumnezeu o mamă, din moment ce El este etern, adică este dintotdeauna, iar Fecioara a avut un început şi un sfârşit deci nu-i veşnică. Dacă citeşti în Ioan 3.13 te vei convinge că "nimeni nu s-a suit la cer afară de Fiul Omului", şi eu cred Cuv. că Dumnezeu nu minte că Dumnezeu nu-i om; dacă tu te iei după spusele cuiva că Fecioara s-a suit la cer este treaba ta dacă nu ai ca absolut Biblia. În Evanghelia după Sf.Ioan chiar din primul verset afli că Cuv. este Dumnezeu, iar dacă îl crezi sau nu
este între tine şi Dumnezeu. Mântuirea nu-i de privit prin ochelari ortodocşi, ci prin Cuv. prin credinţa din inimă nu doar mintală sau intelectuală. Ar fi potrivit ca tu să nu te iei după rânduielie părinţilor şi să nu le ţini obiceiurile aşa cum este scris în Ezechiel 20.18-19 şi Ieremia 10.3. Şi aceasta din cauză că pt. timpul nostru este Slujba Biblică din Maleahi 4.5-6, însă bisericile duc oamenii în rătăcire şi-i îndepărtează de Cuv. iar dacă un orb călăuzeşte un alt orb ajung amândoi în groapă. Trăim Timpul de Reaşezare dintâi a tuturor lucru- rilor cum zice Scriptura în Fapte 3.19-21 şi ar fi bine pt. sufletul tău să ai şi tu parte de aceste lucruri. Dar optica ta trebuie mai întâi aşezată biblic, pt. că nu Fecioara s-a jertfit la Calvar ci Domnul Isus Cristos. La nunta din Cana chiar Maria a zis "să ascultataţi de El şi să faceţi orice vă va spune". Aşa că s-ar cuveni ca şi tu să asculţi de El care este Cuvântul. Este ca şi cum ţi-ar oferi cineva nişte mere iar tu ai zice că nu-s bune şi n-ai gustat din ele. Te asigur că nu te va vătăma. Eu nu fac parte din nici-o religie (chiar dacă tu m-ai ponegrit şi mi-ai adus acuzaţii că-s neoprotestant) astea-s doar păreri de cenuşă. Eu ţin credinţa Domnului Isus Cristos care a fost dată sfinţilor odată pt. totdeauna. Roxette, m-ai făcut mincinos, ....că tatăl meu n-a fost ucis de ortodocşi. Îţi propun ca să te ridici în picioare, şi să zici: Doamne Dumnezeule, dacă Grigore a minţit loveşte-l cu moartea, iar dacă eu (spune numele tău Roxette sau cum te chiamă) loveşte-mă cu moartea. Oare tu nu vezi că puşcăriile sunt pline de hoţi, de criminali de religie ortodoxă. Iar ca să înţelegi cumva, în Faptele Apostolilor 11.26 ucenicilor li s-a dat numele de creştini în Antiohia. Deci acele cuvinte creştin catolic, ortodox, baptist, adventist etc. au fost ca adăugate la Biblie, iar în Apocalipsa 22.18-19 este spus celor ce adaugă sau scot că vor avea de suferit, şi caută să vezi ce-i scris acolo, apoi tragi concluzia.
Dacă cumva mai ai ceva controverse, nelămuriri sau vorbe bune ori rele, aş prefera să-mi scrii direct pe ID-ul meu de Messenger: grigsitaru.O zi bună.
Tu nu ai dreptul sa ierti pe nimeni ca nu esti D-zeu si nu am nelamuriri si controverse si nu am ce sa discut cu o persoana care ataca cea mai sfanta religie din lume si sfintiii si Fecioara Maria. Ai creierul spalat si nu stii nici religie si nici istorie si ai o legiune de draci in tine si nu mai avem ce discuta. D-zeu sa te judece cu sfintii si Fecioara Maria si sa te duci in focul iadului cu blasmefiile tale cu tot. Poti sa mai blasmefiezi cat vrei ca NU ITI MAI RASPUND CA NU AM CU CINE DISCUTA. Cu oamenii cu mintea spalata si posedati de diavol nu are rost sa imi pierd vremea. ESTI UN DIAVOL IN CARNE DE OM. HRSISTOS O SA TE JUDECE!!IADUL TE ASTEAPTA!
Roxette, iertarea reiese chiar din rugăciunea "Tatăl nostru" dar se pare că nici asta n-o ştii. Sunt sigur că eu te iubesc şi mă mir cum de n-ai putut-o primi iertarea. Nu ai putut da dovadă ca "blân- deţea voastră să fie cunoscută de toţi oamenii" aşa cum scrie Cuv. Te asigur, că la reacţiile tale cînd m-ai defăimat, ai zis că-s satana şi de toate, m-am bucurat aşa cum zice Evang.după Matei 5.11-12 : 11. Ferice va fi de voi când, din pricina Mea, oamenii vă vor ocărî, vă vor prigoni, şi vor spune tot felul de lucruri rele şi neadevărate împotriva voastră! 12. Bucuraţi-vă şi înveseliţi-vă, pentru că răsplata voastră este mare în ceruri... Aceasta este traducerea Cornilescu din 1921, pe care o ai şi tu.
Pentru putea adauga comentarii trebuie sa te autentifici.
Lumea noastra
Avem peste 30300 prezentari PowerPoint (format pps, pptx sau ppt, ppsx) primite de la 1081 de persoane. Prezentarile sunt grupate in 29 de categorii.
Comentarii (47)
Nelu
Hristos a Inviat!
...va multumesc din tot sufletul ca postati asemenea prezentari care ne bucura sufletele si ne mangaie inimile. Cu adevarat ca, Maica Domnului este o mama de nepretiut , de milostenie , de smerenie , de sinceritate , etc. , etc. ..., de care, in ziua de astazi, nu le mai gasim la o alta mama , din pacate.
De aceea, trebuie sa o cinstim si sa o marim pe Maica Domnului.
Doamne ajuta!
Elena J.
Adevarat a inviat ! Maica Domnului sa ne fie mijlocitoare si ocrotitoare ! :)
roxette
Foarte frumos! Felicitari celei care a realizat prezentarea! Era nevoie de asa ceva ca sa auda si cei care nu vor sa auda, sa stie si sa recunoasca adevarul cu privire la Fecioara Maria!
ioan1
La toate afirmatiile care au fost date, de ce nu sunt date trimiteri la Sfanta Scriptura ca sa se poate verifica realitatea informatiilor?
roxette
Cum sa fac trimiteri la scriptura cand mi-a trecut durerea de cap, dupa ce m-am rugat Fecioarei Maria?! Sectarii oricum o sa mearga in focul iadului cu scriptura in mana si ar trebui sa nu mai intre pe blogurile ortodoxe!? Va asteapta iadul dragilor! Cum puteti voi crede ca Hristos nu isi iubeste maica care l-a nascut?! Cum puteti voi crede ca Hristos=D-zeu=perfectiune s-a putut naste dintr-o femeie oarecare? Credeti ca Hristos va ierta vreodata aberatiile pe care le inventati voi?!
roxette
Daca totusi vrei sa te convingi, de ce nu incerci? Sigur ai vreo dorinta, un necaz cu vreun copil, fa pravila de rugaciune si vezi ce se intampla? Poate te impaci in final cu copilul tau?! Si comenteza numai dupa ce ai incercat!?
Elena J.
In Sf. Fecioara Maria s-a salasluit Pruncul Iisus de la Duhul Sfant, si astfel Maica Domnului a devenit Maica tuturor popoarelor. Sectantii nu vor sa priceapa acest lucru. Prezentarea este destul de clara si de justificata; ce alte dovezi mai vrei? Fara Maica Domnului nu exista mantuire. Nu uita ca hula impotriva Duhului Sfant este pacat de neiertat.
Daniel709
Biblia – Cuvântul lui Dumnezeu, se referă cu multă claritate la faptul că Domnul Iisus Hristos este SINGURUL MIJLOCITOR între om şi Dumnezeu. De fapt, la începuturile Creştinismului acest aspect nu era comentat sau contestat de nimeni şi totul era foarte clar şi limpede ca lumina zilei. Vă rog să citiţi doar două exemple din Sfânta Scriptură (exemplele sunt mult mai multe) şi veţi vedea cu ochii voştri cât de clar este Cuvântul Sfânt :
“Căci UNUL este Dumnezeu, UNUL ESTE ŞI MIJLOCITORUL între Dumnezeu şi oameni: omul Hristos Iisus, Care S-a dat pe Sine preţ de răscumpărare pentru toţi.”
(1 Timotei 2:5-6 Biblia Ortodoxă)
Căci este UN SINGUR DUMNEZEU şi este UN SINGUR MIJLOCITOR între Dumnezeu şi oameni: Omul Iisus Hristos, care S-a dat pe Sine Însuşi ca preţ de răscumpărare pentru toţi.”
(1 Timotei 2:5-6 Biblia Cornilescu)
“Acesta (Domnul Iisus Hristos) este piatra cea neluată în seamă de către voi, zidarii, care a ajuns în capul unghiului şi ÎNTRU NIMENI ALTUL NU ESTE MÂNTUIREA căci nu este sub cer nici un alt nume, dat între oameni, în care trebuie să ne mântuim noi.”
(Faptele Sfinţilor Apostoli 4:11-12 Biblia Ortodoxă)
“El (Domnul Iisus Hristos) este “Piatra lepădată de voi, zidarii, care a ajuns să fie pusă în capul unghiului.” ÎN NIMENI ALTUL NU ESTE MÂNTUIRE căci nu este sub cer niciun alt Nume dat oamenilor în care trebuie să fim mântuiţi.”
(Faptele Sfinţilor Apostoli 4:11-12 Biblia Cornilescu)
“Copiii mei, acestea vi le scriu, ca să nu păcătuiţi, şi dacă va păcătui cineva, AVEM MIJLOCITOR către Tatăl, PE IISUS HRISTOS CEL DREPT. El este jertfa de ispăşire pentru păcatele noastre… (1 Ioan 2:1-2 Biblia Ortodoxă)
“Copilaşilor, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiţi. Dar, dacă cineva a păcătuit, AVEM LA TATĂL UN MIJLOCITOR PE IISUS HRISTOS CEL NEPRIHĂNIT. El este jertfa de ispăşire pentru păcatele noastre…” (1 Ioan 2:1-2 Biblia Cornilescu)
Primii creştini CREDEAU NUMAI ÎN SFÂNTA TREIME adică în Dumnezeu Tatăl, Dumnezeu Fiul şi Dumnezeu Sfântul Duh. Din nefericire, odată cu trecerea veacurilor, oamenii au început să considere că “nu este suficient”
să te închini numai în faţa lui Dumnezeu, a Domnului Iisus şi a Sfântului Duh.
Practic, de la o credinţă simplă şi curată, s-a ajuns la o complicaţie inutilă şi periculoasă care sfidează Biblia – Cuvântul lui Dumnezeu.
Am rămas STUPEFIAT când am auzit un “argument” care vrea să explice DE CE odată cu trecerea veacurilor, oamenii au început să se roage şi să se închine la măicuţa Domnului (Fecioara Maria) ?!? Deşi la începuturile Bisericii Creştine OAMENII SE ÎNCHINAU AŞA CUM PORUNCEŞTE BIBLIA, ADICĂ NUMAI ÎN FAŢA LUI DUMNEZEU TATĂL, FIUL ŞI SFÂNTUL DUH, totuşi, pe parcurs, s-a strecurat O EREZIE care pleacă de la un raţionament greşit.
Oamenii au spus aşa: “Noi suntem de acord că SINGURUL MIJLOCITOR este Domnul şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos. Nu contestă nimeni acest adevăr suprem. Dar deşi credem în Domnul Iisus şi deşi ştim că El ne iubeşte, totuşi este foarte greu să ne apropiem de Dumnezeu NUMAI PRIN DOMNUL IISUS HRISTOS !
Domnul Iisus este bun, este înţelegător, dar totuşi EL ESTE BĂRBAT şi oricât de bun ar fi, NE ESTE MULT MAI UŞOR SĂ APELĂM LA MĂICUŢA LUI (LA FECIOARA MARIA) PENTRU CĂ EA ESTE FEMEIE ! Fiind femeie, este mult mai sensibilă şi mult mai înţelegătoare decât Domnul Iisus şi avem mult mai mult curaj şi îndrăzneală să apelăm la Dânsa. Chiar dacă Biblia spune clar că Domnul Iisus este SINGURUL MIJLOCITOR, noi, Ortodocşii şi Catolicii ne-am gândit că este mult mai “practic”, mai uşor şi mai eficient să apelăm la Măicuţa Domnului.
CE MAI CONTEAZĂ CE SPUNE BIBLIA ??? AIA E PENTRU PROTESTANŢI ŞI PENTRU ALŢI “RĂTĂCIŢI”… NU E PENTRU NOI, ORTODOCŞII ŞI CATOLICII… NOI AVEM ALTE LUCRURI… SFÂNTA TRADIŢIE, OBICEIURILE, DATINILE, RITUALURILE, ETC”
OAMENI BUNI ŞI CU FRICĂ DE DUMNEZEU ! CE PĂRERE AVEŢI DE RAŢIONAMENTUL DE MAI SUS ?!? VĂ SPUN SINCER CĂ PE MINE M-A LĂSAT CU GURA CĂSCATĂ !!! NICI ACUM NU-MI REVIN CÂND AUD O ASEMENEA CONCEPŢIE ANTIBIBLICĂ ŞI ANTICREŞTINĂ !!!
Eu cred cu tărie că
Daniel709
Eu cred cu tărie că ESTE CEA MAI MARE JIGNIRE ŞI BLASFEMIE LA ADRESA DOMNULUI IISUS HRISTOS să crezi că El nu este capabil să te înţeleagă atunci când apelezi cu sinceritate şi credinţă şi Îl rogi să fie SINGURUL MIJLOCITOR între tine şi Dumnezeu ! Poate nu afirmi că aşa vezi lucrurile dar DEMONSTREZI ACEASTĂ ATITUDINE PRIN CEEA CE GÂNDEŞTI ŞI PRIN CEEA CE FACI ! Poate că eşti bine intenţionat şi poate că închinându-te la Maica Domnului nici prin cap nu ţi-a trecut că ai putea să-L jigneşti pe Domnul Iisus Hristos ! Dar acum trebuie să ştii ce spune Cuvântul lui Dumnezeu şi să iei aminte măcar de-acum încolo !
DOMNUL IISUS HRISTOS TE IUBEŞTE ENORM, OMULE ! TOCMAI DE ACEEA A VENIT PE ACEST PĂMÂNT, A SUFERIT CHINURI INIMAGINABILE ŞI A MURIT LA CRUCE PENTRU TINE ŞI PENTRU MINE ! Înţelegi acest lucru sau nu înţelegi ?!? Înţelegi odată pentru totdeauna că DOMNUL IISUS HRISTOS ESTE SUFICIENT ?!? Înţelegi că DOMNUL IISUS HRISTOS ESTE SINGURUL MIJLOCITOR ÎNTRE TINE ŞI DUMNEZEU ?!?
Înţelegi că apelând la Maica Domnului, la Sfântul Anton (la Catolici) sau la Sfânta Parascheva (la Ortodocşi) ÎNCALCI ŞI SFIDEZI CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ???
Înţelegi că este FOARTE GRAV dacă ai ajuns să te închini la voievodul Ştefan cel Mare ?!? Jos pălăria faţă de acest om viteaz şi curajos, dar A FOST UN OM CA MINE ŞI CA TINE, CU BUNE ŞI RELE, CU FAPTE BUNE DAR ŞI CU 1000 DE PĂCATE, nu uita niciodată acest lucru, omule care spui că eşti creştin !!!
Daniel709
Pe baza Sfintei Scripturi, putem afirma cu toată convingerea :
HRISTOS ESTE SINGURUL MIJLOCITOR ÎNTRE OM ŞI DUMNEZEU !
Nici Fecioara Maria (cu toată dragostea şi respectul pe care le am pentru dânsa), nici îngerii, nici sfinţii nu pot pune “o vorbă bună” pentru noi, acolo în Rai, pentru a fi mântuiţi !!! Nici măcar preoţii nu pot fi “mijlocitori” pentru că şi ei sunt ca tine şi ca mine, adică oameni păcătoşi, corupţi şi supuşi greşelii (poate că e greu de recunoscut dar aşa spune Biblia cu care se laudă atât Ortodocşii cât şi Catolicii… sau cumva nu sunt eu bine informat ???)
Ştiu că este o veste proastă, ştiu că o să şocheze pe mulţi care au fost învăţaţi de mici copii să accepte aceste erezii dar mai ştiu că TREBUIE SĂ SPUNEM OAMENILOR DESPRE PERICOLUL ÎNCĂLCĂRII CUVÂNTULUI LUI DUMNEZEU ! Aceasta este singura mea dorinţă : SĂ FIE RESPECTATĂ LITERA ŞI SPIRITUL SFINTEI EVANGHELII ! SĂ NU SFIDĂM BIBLIA ŞI SĂ NU O CĂLCĂM ÎN PICIOARE ! Aşa să te ajute Dumnezeu atât pe tine, cât şi pe mine ! Fii binecuvântat ! Fii binecuvântată !
roxette
Hristos nu este mijlocitor intre om si Dumnezeu, ci Hristos este chiar Dumnezeu. Hristos pune sa cinstesti pe tatal si pe mama ta, deci in concluzie si el cinsteste pe Maica Lui. Iar daca tu nu o vei cinsti, crezi ca te va iubi si te va mantui nu? El isi cinsteste Maica si voi nu!
Nu avem nevoie de mijlocire in fata lui D-zeu. Ne putem ruga oricand lui D-zeu dar ne putem ruga si Fecioarei Maria si sfintilor, care exista pentru a fi in ajutorul nostru. Nici Maca Domnului si nici Sfintii nu au nevoie de cinstirea noastra pentru ca au destula cinste in ceruri! Ei exista pentru a ne fi noua in ajutor.
Incercati sa duceti in eroare oamenii cu teoriile voastre dar Hristos nu o sa treaca cu vederea aberatiile vostre. Voi promovati un Hristos mincinos care nu isi iubeste si isi respecta Maica si care nu respecta sacrificiul sfintilor care si-au dat viata pentru El. Hristosul vostru nu este cel adevarat si drumul ales de voi duce in iad.
roxette
Si diavolul cunoaste Biblia pe de rost si o interpreteaza cum vrea el! Diavolul o uraste pe Fecioara Maria fiindca l-a nascut pe Hristos, care i-a golit iadul de suflete si lucreaza prin sectari ca sa o discrediteze pe cea mai sfanta dintre fiinte, pe cea mutata de D-zeu cu trupul la cer! Nu o sa va ierte Hristos pentru asta!
roxette
Referitor la ingeri - Se vede ca nu stii nimic despre ingeri. Ingerii nu sunt mijlocitori pentru maintuirea nostra ci ei nu sunt aparatori. Ei sunt dati fiecarui om la botez (la botezul adevarat, la nastere) nu la botezul la 30 de ani. Ei au scopul de a ne pazi si de a ne indrepta catre bine. Dar tu oricum nu are rost sa te rogi la inger pentru ca tu nu ai primit inger, ca pe tine nu te-au botezat parintii cand erai mic. Si in concluzie au intrat dracii in tine si ei te fac sa lovesti credinta adevarata si sa vii cu tot felul de aberatii. Toate credintele respecta ingerii (nu numai crestinismul) ci si iudaismul si mahomedanismul ii respecta pe ingeri, numai sectele se gasesc sa fie mai destepte si sa nu-i respecte pe ingeri?!
Elena J.
Daniel, trebuie sa intelegi un lucru: inchinandu-ne Maicii Domnului sau sfintilor, tot pe Dumnezeu cinstim. Nicidecum acest lucru nu inseamna ca ignoram sau jicnim pe Iisus Hristos. Noi avem nevoie de ajutorul si de rugaciunile Maicii Domnului fiindca ea are putere sa mijloceasca intre noi si Dumnezeu. Daniel, citeste cu atentie Psalmul 93 din Psaltirea Maicii Domnului:
1. Dumnezeul razbunarilor este Domnul, ca pacatele noastre nepocaite sunt sortite dreptei Sale Judecati!
2. Dar tu, atotmilostiva Stapana, Il indupleci si-L rogi sa fie indelung rabdator.
3. Caci daca tu nu ne-ai fi ajutat cu starea ta inaintea Lui, putin de nu s-ar fi salasluit in iad sufletul nostru impietrit.
4. Fericit este acela care intelege cu inima, mijlocirea Ta de Mama.
5. Nu este zadarnica rugaciunea cu care se roaga tie sufletul pacatos care se pocaieste.
6. Cerestile tale mangaieri il vor imbarbata in constiinta lui, dupa cum multimea pacatelor si duhul intunecat al deznadejdii va fugi de la el.
7. Slava tie, Imparateasa cereasca, mantuirea pacatosilor care cauta mantuirea!
Deci ia aminte la acest Psalm si te lamureste de puterea ce o are Maica Domnului in calitate de mijlocitoare in fata Tronului Preasfintei Treimi.
PSALTIREA MAICII DOMNULUI A FOST SCRISA DE MANA UNUI SFANT SI ANUME DE SF. DIMITRIE AL ROSTOVULUI !!!
Elena J.
Iar la Psalmul 23 iarasi gasim scris:
Tu, Stapana, impreuna imparatesti cu El in ceruri si tu ne esti un inger pazitor pe pamant. E mai bine sa se stinga soarele decat sa ne lipsim noi de mijlocirea ta inaintea lui Dumnezeu!
Apoi, in rugaciunea de seara alcatuita de Sf. Ioan Damaschin, astfel scrie:
Ma inchin tie, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, care ai aratat noua lumina cea adevarata cu nasterea ta, imparateasa cerului si a pamantului, nadejdea celor fara de nadejde, ajutatoarea neputinciosilor si impacarea cu Dumnezeu a tuturor pacatosilor.
Vezi? Si specifica: "Ma inchin tie, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu...", deci cu inchinare, plecaciune...
Sper ca te-ai lamurit ca inchinarea la Maica Domnului, la sfinti sau la ingeri nu inseamna sfidarea sau jicnirea lui Dumnezeu.
Te-am lasat...eu ma duc sa ma inchin Maicii Domnului.
PS: Multumesc Roxette pentru interventie, pentru cuvintele adevarate si justificate ! Dumnezeu sa binecuvinteze pe toata lumea !
ioan1
Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi folositoare pentru invăţătură, pentru mustrare, pentru indreptare, pentru instruire in dreptate, ca omul lui Dumnezeu să fie implinit, deplin pregătit pentru orice lucrare bună.
BIBLIA este baza crestinismului. Orice afirmatie, orice invatatura trebuie trecuta prin filtrul Sfintei Scripturi pentru a nu ne rataci in erezii din afara.
Pe ce credeti ca este mai corect sa ne bazam? Pe simturile noastre sau pe Cuvantul lui Dumnezeu? Eu aleg Cuvantul caci simturile ne pot insela.
ioan1
Draga roxette si Elena,puteti sa-mi spune-ti sincer daca a-ti citit BIBLIA vreodata in intregime?
Elena J.
Biblia este o sabie cu doua taisuri: ORI TAI, ORI TE TAI ! Deci ori tai cu ea, ori te tai in ea. In cazul vostru, al sectantilor, Biblia reprezinta sabia in care voi singuri va taiati, tocmai datorita faptului ca ati interpretat gresit versetele din Scriptura sau mai bine zis le-ati modificat dupa capul vostru. Iar orice modificare adusa Cuvantului lui Dumnezeu, atrage de la sine anatema. Clar !
Adevar graia Parintele Cleopa cand spunea: "De la tot pacatul se intoarce omul usor, dar de la eres, foarte greu ! Si aceasta pentru ca se intuneca partea rationala a sufletului. Degeaba ii spui tu ca este alb, cand el vede negru. Si atunci foarte greu se intoarce, de cele mai multe ori asa ramane."
Deci nu as mai avea nimic de adaugat. Prezentarea este foarte clara, comentariile ar fi de prisos, se ajunge la o polemica infinita. Cine are urechi de auzit, sa auda !!! Nu ne jucam noi cu sfintenia Maicii Domnului !
ioan1
dar raspunzi la ultima intrebare?
roxette
Credinta nu inseamna sa cunosti Biblia pe de rost. Credinta este o traire, o mistica. Eu nu trebuie sa fiu teolog mai intai, pentru a-l iubi pe D-zeu. Dar oamenii simpli, inculti, analfabeti care nu stiau sa citeasca au stiut sa-l iubeasca pe D-zeu si sa cinsteasca pe Maica Lui, fara a citi Biblia. Nu ai tu dreptul sa ne pui noua intrebari, numai D-zeu are dreptul sa ne judece pe toti?! Si pe tine o sa te intrebe daca ai cinstit-o pe Maica Lui si o sa te trimita in focul iadului. Dar oricum nu are rost sa iti mai explicam fiindca, asa cum spunea Spune Parintele Arsenie "In mintea stramba si lucrul drept se stramba". Alte comentarii sunt de prisos.
roxette
Draga Elena, ar trebui sa ignoram de acum incolo, comentariile lui Ioan ca nu are rost sa ii mai raspundem. Un om cu mintea spalata de sectarism nu poate judeca logic si limpede si este inutil sa intram intr-un dialog cu el. D-zeu sa-l ierte ca nu stie ce spune!
roxette
Am spus ca nu mai raspund ca nu am cui sa raspund dar am obligatia de a raspunde pentru Fecioara Maria. Mai jos sunt citate din Biblie, asa cum ai solicitat, citate care o preamaresc pe Fecioara Maria. Dar ma indoiesc ca o sa intelegi.
Luca 1, 48-49:
Ca a cautat spre smerenia roabei Sale. Ca, iata, de acum ma vor ferici toate neamurile.
Ca mi-a facut mie marire Cel Puternic si sfânt este numele Lui.
Luca 1, 28-29 :
Si intrând îngerul la ea, a zis: Bucura-te, ceea ce esti plina de har, Domnul este cu tine. Binecuvântata esti tu între femei. Iar ea, vazându-l, s-a tulburat de cuvântul lui si cugeta în sine: Ce fel de închinaciune poate sa fie aceasta?
Luca 1, 35 :
Duhul Sfânt Se va pogorî peste tine si puterea Celui Preaînalt te va umbri; pentru aceea si Sfântul care Se va naste din tine, Fiul lui Dumnezeu se va numi
Luca 11, 27-28:
Fericit este pântecele care Te-a purtat si fericiti sunt sânii pe care i-ai supt!
Iar El a zis: Asa este, dar fericiti sunt cei ce asculta cuvântul lui Dumnezeu si-l pazesc.
roxette
Statut-a împărăteasa de-a dreapta Ta, îmbrăcată în haină aurită și prea înfrumuețată.. Toată slava fiicei împăratului este înăuntru, îmbrăcată cu țesături de aur și prea înfrumusețată. (Ps. 44, 12, 15).
Fecioara va lua în pântece și va naște Fiu și vor chema numele lui Emanuel. (Isaia, 7,14)
Poarta aceasta va fi închisă, nu se va deschide și nici un om nu va intra prin ea, căci Domnul Dumnezeul lui Israel a intrat pe ea. De aceea va rămâne închisă. (Iezechiel, 44,2) – poarta este imaginea Maicii Domnului, Pururea Fecioara.
roxette
Si ca sa incheiem odata discutia asta.... Biblia este o carte veche, scrisa si tradusa care poate da nastere la interpretari si subintelesuri, in ambele sensuri. Deci cine doreste sa gaseasca argumente pentru o teorie poate gasi iar cine cauta argumente pentru o alta teorie, le poate gasi. Deci, putem teoretic demonstra orice din Biblie, ca si din legislatie, un avocat poate sustine o cauza iar un avocat poate sustine o alta cauza, intrepretand sau reinterpretand aceleasi pasaje. Noi crestinii adevarati avem mii de marturii confirmate privind minuni nenumarate facute de icoanele Fecioarei Maria dar voi ce marturii de vindecari miraculoase, de rezolvari de necazuri aveti? Eu vreau fapte, nu vorbe. Voi nu aveti fapte, aveti numai vorbe, pe care incercati sa le legitimati cu Biblia pe care o interpretati asa cum vreti voi sau cum o cere interesul vostru.
ioan1
Imi cer scuze daca v am deranjat cu intrebarile mele, dar fiind intrigat la auzul faptului ca ortodocsii se inchina Fecioarei Maria am dorit sa cunosc cum gandesc ei in privinta aceasta si am gasit in raspunsurile care mi le ati dat cateva din argumentele voastre. Nu va port pica, dimpotriva tin sa apreciez ca sunteti primele persoane de religie ortodoxa (din cele cu care am discutat eu) care au habar de religia lor. Dumnezeu sa va lumineze ca sa umblati in caile randuite de El, prin Domnul Hristos, in har. " De aceea, încingeţi-vă coapsele minţii voastre, fiţi treji şi puneţi-vă toată nădejdea în harul care vă va fi adus la arătarea lui Isus Hristos." (1 Petru 1:13).
Ion
http://video.google.com/videoplay?docid=5014377835686246317
http://www.nowvideo.eu/video/o1gqthlmiovf2
Grigore / Silvia / Sitaru
Urmărind acest material aflăm dacă într-adevăr Fecioara Maria a fost sau nu mijlocitoare.....http://www.youtube.com/watch?v=PMAVIBupLAE
roxette
Acel filmulet nu da argumente ca Maica domnului nu este imparateasa cerului, acel filmulet este o alta "interpretare" sectara a scripturii. Bibila este ca o mare si muti se inaca in ea si interpreteaza continutul dupa cum le duce mintea. Acel material nu reprezinta nici adevarul absolut, nici adevarul teologic, nimic, ci o alta inventie sectara. Nu aveti argumente care sa stea in picioare, degeaba. tot o tineti cu Biblia, atata stiti! Si eu pot interpreta Biblia cum vreau eu! Apropo, si eu ti-am dat mai sus citate din Biblie despre cinstirea Maicii Domnului, asa ca de ce argumentele tale sunt mai adevarate decat ale mele?! Si in plus Maica Domnului nu este mijlocitoare. Noi ne putem ruga la cine credem de cuviinta la D-zeu Tatal, la Fiul la Fecioara Maria, la sfinti, la cine dorim noi si credem ca ne ajuta. Noi nu spunem ca trebuie sa ne rugam numai fecioarei Maria si sa nu ne rugam la D-zeu sau la Hristos, fiindca noi avem cele mai multe rugaciuni inchinate lui Hristos dar asta nu inseamna ca nu ne putem ruga celor pe care-i consideram noi mai aproape - Fecioara Maria si sfintii care au fost oameni si care inteleg mai bine neputintele noastre omenesti! Asa ca nu mai interpretati Biblia si religia dupa mintea voastra, ca s-ar putea sa gresiti grav!?
roxette
In viziunea voastra si regele David tot la ISIS se referea cand spunea "imparateasa" nu? Fecioara Maria nu se confunda cu nici o zeitate pagana denumita "imparateasa cerurilor".
Daca e vorba sa facem comparatii intre religii si Iisus are caracteristici comune cu zeul Mirtha, dar asta nu o sa ne faca nici pe noi, nici pe voi sa-l confundam cu zeul Mirtha si sa nu-l mai cinstim ca si salvator nu? La fel e si cu Fecioara Maria, comparatii intre religii se pot face oricand, sunt elemente care se aseamana dar asta nu inseamna ca nu vom mai fi crestini numai ca avem elemente comune cu alte religii?!
Mai jos aveti pasaje din Psalmul 44, a Regelui David care credea in D-zeu Tatal Savot si care nu venera nici o zeitate pagana. Ceea ce spune mai jos regele David, este o profetie la adresa Fecioarei Maria:
Psalmul 44
11. Stătut-a împărăteasa de-a dreapta Ta, îmbrăcată în haină aurită şi prea înfrumuseţată.
12. Ascultă fiică şi vezi şi pleacă urechea ta şi uită poporul tău şi casa părintelui tău,
20. Pomeni-vor numele tău în tot neamul;
21. Pentru aceasta popoarele te vor lăuda în veac şi în veacul veacului.
roxette
In acest filmulet se raspunde la materialul anterior. Poate ar fi bine sa-l vizualizati. Mai invatati niste lucruri.
http://www.youtube.com/watch?v=gFfPkrNr8Lw
Elena J.
"O, voi cei nebotezati la inima, totdeauna va impotriviti Duhului Sfant."
Valabil pentru grigore.
roxette
Exista o icoana a Maicii Domnului de la Niceea in care Fecioara Maria apare pictata ca o imparateasa si in arhivele bisericii de acolo exista confirmat cazul unui barbat care a aruncat cu piatra in icoana si a necinstit-o si nu a trecut mult timp si barbatul a fost lovit de o piatra la cap si a decedat. Povestea e lunga. O puteti citi pe net. Deci, in concluzie ce a patit acel barbat care a denigrat numai icoana Macii Domnului, dar ce o sa patiti voi care o denigrati pe insasi Fecioara Maria!? Nici nu vreau sa ma gandesc?! Cum credeti voi ca Iisis Hristos se poate separa de Fecioara Maria?! Nu este logic?! Voi nu va iubiti si nu va cinstiti mamele care v-au dat viata?! Nu le-ati apara daca cineva v-ar jigni mamele? Credeti ca Hristos nu isi va apara Maica Sfanta?
Elena J.
Diavolul si cursele lui:
http://www.nicepps.ro/prezentare-pps-ppt-diavolul-si-cursele-lui-14068.html
Grigore / Silvia / Sitaru
Dacă aveţi un pic de răbdare am să vă spun că tatăl meu a fost omorât în 1950 de doi ortodocşi.
Tocmai trecuseră sărbătorile paştelui şi înălţarea. Unul din făptaşi era copilul popii care a
murit apoi în puşcărie. Când am crescut am căutat să aflu mai îndeaproape care-i treaba cu religia
ortodoxă şi am aflat că nu era originală şi că se trage din catolică. Am început să urmez acolo
până am aflat că papii au omorît peste 60 de milioane de creştini, iar apoi am urmat pe la religiile
protestante. Cu timpul am înţeles că Dumnezeu a lăsat credinţa pe cînd oamenii au făcut religii
care nu-s creaţia lui Dumnezeu fiind inspirate din iad şi trag oamenii într-acolo. Am urmat Biblia
am fost botezat în Numele Domnului Isus Cristos (pentru că nimeni biblic n-a fost botezat în alt fel).
Pentru vremea în care trăim, Dumnezeu a trimis pe Ilie cu un Mesaj de Reaşezare conform Maleahi 4.5.
Acum sunt în vîrstă, sunt creştin real şi dau mărturisire că am fost mântuit prin credinţă, iar
Fecioara Maria are locul ei în Biblie, şi nu-i foloseşte nimănui s-o batjocorească dar nici s-o
preamărescă. Cu această precizare scripturală consider încheiată discuţia spre a nu pierde vremea
în zadar pe lucruri nefolositoare. Dumnezeu să ajute pe fiecare.
roxette
Sa nu se inteleaga gresit ca, dand exemplul de la Niceea as fi dorit rau cuiva. Uciderea este un pacat de moarte si toti cei care il vor face isi vor primi pedeapsa binemeritata. Eu, cand am dat exemplul de la Niceea m-am referit la pedeapsa divina, la rasplata pe care le-o da Hristos celor care ii necinstesc maica si nu m-am referit la nici un fel de ura intre confesiuni diferite.
In alta ordine de idei, Biserica ortodoxa nu deriva din Biserica catolica, ci invers. Poate ca ar trebui sa va mai documentati in acest sens. Nici eu nu sunt de acord cu impunerea credintei cu forta, credinta este o revelatie si nu trebuie impusa nimanui cu forta.
In al treilea rand, Biserica ortodoxa se roaga de mii de ani pentru unitate si unitate ar trebui sa fie intre crestini si nu dezbinare pentru ca avem alte religii care ne combat si ateismul care se intinde tot mai mult pe zi ce trece.
Dar daca nu se poate sa existe unitate, macar sa existe respect reciproc, si in concluzie, poate ca ar fi frumos sa ne respectati credinta noastra veche de mii de ani care presupune cinstirea Maicii Domnului si cinstirea sfintilor, si sa nu o atacati, fiindca ura naste ura.
roxette
Si ca se ne amintim putina istorie....initial a fost o singura Biserica (care era ortodoxa), din care prima data s-a desprins Biserica Catolica, din dorinta Papei de a fi singurul conducator al Bisericii, apoi din Biserica Catolica s-au desprins reformatii Luther, Calvin si Zwingli. De la ei a pornit refoma, din care va trageti mai apoi voi sectele neoprotestante. Reforma lor a fost indreptata impotriva Bisericii Catolice din dorinta de a simplifica sistemul din Biserica Catolica. Si au inceput sa siplifice, pana au ajuns sa simplifice tot inclusiv pe Maica Domnului si pe Sfinti. Asta era ideea bisericilor reformate de la inceputuri, de a simplifica reducand importanta preotilor pe care i-a transformat in pastori si simplificand si elementele de rit - sfintii, ingerii, Fecioara Maria. Au simplifiact pana si impartasania, care in bisericile reformate se ia fara spovedanie, numai cu cercetarea cugetului. Deci ei au renuntat la sfinti si la Fecioara Maria in ideea de a simplifica sistemul in sine, nu ca acestia nu au importanta sau trebuie necistiti. Reformatii de la inceputuri au vrut o biserica mai simpla si atat. Dar sectele neoprotestante au indreptat aceasta simplitate in ura si necinstire a sfintilor si Fecioarei Maria deci au deturnat scopul initial al reformei.
Elena J.
Grigore, nu confunda ortodoxul cu ortodoxia si nici preotul cu preotia, ca nu e totuna. Deci nu-i pune pe toti in aceeasi oala, tu ti-ai format prejudecati, ceea ce este o mare greseala.
Grigore / Silvia / Sitaru
Părerile oamenilor sunt păreri de cenuşă. Ar fi trebuit ca absolutul fiecăruia să fie Cuvântul lui Dumnezeu, dar din păcate nu-i. Oricum, ne vom vedea dincolo de... ultima suflare.
roxette
Cand am citit prima data cuvintele Parintelui Sfant Arsenie Boca, sincer nu prea am inteles ce a vrut sa spuna dar acum inteleg: IN MINTEA STRAMBA SI LUCRUL DREPT SE STRAMBA.
roxette
Da si cand ne vom revedea dincolo de ultima suflare, noi nu vom fi singuri in fata Judecatorului, noi o vom avea pe Maica Domnului si pe sfinti dar voi veti fi la Judecata fara nici un sprijin, fara nici un ajutor.
roxette
Mai dar tu chiar nu ai rusine de loc. Eu am incercat sa vorbesc politicos si sa-ti explic dar nu ai cu cine. Prima data ai incercat sa ne jignesti religia, apoi nu ai acceptat argumentele logice pe care ti le-am dat si ai spus ca nu mai vrei sa pierzi timpul, daca nu vrei sa pierzi timpul de ce ai intrat din start pe acest site sa stai la povesti cu noi?! Nu ai mai avut timp cand ti-am raspuns argumentat si tu ai ramas fara argumente!!! Eu nu cred ca cei care ti-au ucis tatal erau ortodocsi, asta e o alta blasfemie a ta. Daca erau ortodocsi adevarati stiau ca nu au dreptul sa ia sufletul cuiva si numai D-zeu are dreptul asta. Dar ce spui de religiile voastre neoprotestante care nu ucid trupul cu sufletul la mii de oameni pe care incercati sa-i prostiti cu aberatiile voastre. Asa ca, las-o balta cu inventiile tale. Si in plus argumentele mele si ale lui Elena sunt din Biblie si din istorie, nu sunt pareri de cenusa. Dar interpretarea voastra libera asupra Bibliei, ce ceste nu e parere de cenusa!? Voi interpretati Biblia de parca ar fi text literar!
Grigore / Silvia / Sitaru
Eu te iert pt. spusele tale pe tine Roxette şi pe tine Elena, pt. că nu este
omul, este diavolul care v-a atras în cursa lui. Sincer vă scriu că mă bucur
că v-aţi adresat cu vorbe rele şi neadevărate împotriva mea conform cu Matei
5.11-12. Cineva zicea "loveşte-mă cu orbire", păi tu eşti orb deja, însă n-o
vezi. Şi aşa este şi cu voi. Omul nu poate face nimic decât ceeace este
rânduit mai dinainte, după cum este conectat la una din cele 2 puteri care
sunt în manifestare în univers. Voi chiar n-aţi băgat de seamă că am căutat
să vă trag cumva spre acea resursă dătătoare a vieţii care este Dumnezeu?
Este ca şi o broască dintr-un puţ, ea nu cunoaşte lărgimea mării. Citeşte pe-
ndelete cele ce-ţi scriu şi decât să sari ca ars să te răzbuni, ţi-ar fi mai
prielnic pt. suflet să urmezi pe Dumnezeu conform Cuv.Său. Căci El va judeca,
la vremea de apoi, după Cuv. ci nu după doctrinele vreuneia din sutele de
religii închipuite de mintea umană în decursul vremilor. Pe internet am
găsit că sunt doar cîteva ţări cu populaţie preponderent ortodoxă (neştiutori
de Dumnezeu, plimbă oase de oameni morţi, creduli în Fecioara etc) aceştia
atingând abia 12% din aşa-zişii creştini de pe glob. Aşa că orcît ţi s-ar
părea că-s ceva cu tradiţiile, obiceiurile ori datinile lor, sunt ca nimica
înaintea lui Dumnezeu. Este ca şi cum tu ai vopsi peste rugină, sau eşti ca
un curcan înfoiet, dar el are aceiaşi greutate ca şi înainte de a-şi fi desfăcut
penele. Aşa tu, te vezi mare în ochii tăi de ortodox, însă întreabă-te cum te
vede Dumnezeu. Acum ai avut o mare oportunitate de a te întoarce din calea ta
să urmezi Calea, Adevărul şi Viaţa adică pe Domnul Isus Cristos. Dar tu încă
nu poţi privi la El, adică la Cuv. căci te iai după poza cu pruncul din
braţele Mariei. Dar măcar de ai vedea că sunt mii de poze şi icoane cu
felurite chipuri prin biserici, cărţi şi câte altele, deci închipuiri la tot
pasul de Marii. Păi cum are Dumnezeu o mamă, din moment ce El este etern,
adică este dintotdeauna, iar Fecioara a avut un început şi un sfârşit deci
nu-i veşnică. Dacă citeşti în Ioan 3.13 te vei convinge că "nimeni nu s-a
suit la cer afară de Fiul Omului", şi eu cred Cuv. că Dumnezeu nu minte că
Dumnezeu nu-i om; dacă tu te iei după spusele cuiva că Fecioara s-a suit la
cer este treaba ta dacă nu ai ca absolut Biblia. În Evanghelia după Sf.Ioan
chiar din primul verset afli că Cuv. este Dumnezeu, iar dacă îl crezi sau nu
este între tine şi Dumnezeu. Mântuirea nu-i de privit prin ochelari ortodocşi,
ci prin Cuv. prin credinţa din inimă nu doar mintală sau intelectuală. Ar fi
potrivit ca tu să nu te iei după rânduielie părinţilor şi să nu le ţini obiceiurile
aşa cum este scris în Ezechiel 20.18-19 şi Ieremia 10.3. Şi aceasta din cauză
că pt. timpul nostru este Slujba Biblică din Maleahi 4.5-6, însă bisericile duc
oamenii în rătăcire şi-i îndepărtează de Cuv. iar dacă un orb călăuzeşte un alt
orb ajung amândoi în groapă. Trăim Timpul de Reaşezare dintâi a tuturor lucru-
rilor cum zice Scriptura în Fapte 3.19-21 şi ar fi bine pt. sufletul tău să ai şi tu parte de aceste lucruri. Dar optica ta trebuie mai întâi aşezată biblic, pt. că nu
Fecioara s-a jertfit la Calvar ci Domnul Isus Cristos. La nunta din Cana chiar
Maria a zis "să ascultataţi de El şi să faceţi orice vă va spune". Aşa că s-ar
cuveni ca şi tu să asculţi de El care este Cuvântul. Este ca şi cum ţi-ar oferi cineva nişte mere iar tu ai zice că nu-s bune şi n-ai gustat din ele. Te asigur că nu te va vătăma.
Eu nu fac parte din nici-o religie (chiar dacă tu m-ai ponegrit şi mi-ai adus acuzaţii că-s neoprotestant) astea-s doar păreri de cenuşă. Eu ţin credinţa Domnului Isus Cristos care a fost dată sfinţilor odată pt. totdeauna.
Roxette, m-ai făcut mincinos, ....că tatăl meu n-a fost ucis de ortodocşi. Îţi propun ca să te ridici în picioare, şi să zici: Doamne Dumnezeule, dacă Grigore a minţit loveşte-l cu moartea, iar dacă eu (spune numele tău Roxett
Grigore / Silvia / Sitaru
sau cum te chiamă) loveşte-mă cu moartea. Oare tu nu vezi că puşcăriile sunt pline de hoţi, de criminali de religie ortodoxă. Iar ca să înţelegi cumva, în Faptele Apostolilor 11.26 ucenicilor li s-a dat numele de creştini în Antiohia. Deci acele cuvinte creştin catolic, ortodox, baptist, adventist etc. au fost ca adăugate la Biblie, iar în Apocalipsa 22.18-19 este spus celor ce adaugă sau scot că vor avea de suferit,
şi caută să vezi ce-i scris acolo, apoi tragi concluzia.
Dacă cumva mai ai ceva controverse, nelămuriri sau vorbe bune ori rele, aş prefera să-mi scrii direct pe ID-ul meu de Messenger: grigsitaru.O zi bună.
Grigore / Silvia / Sitaru
Eu te iert pt. spusele tale pe tine Roxette şi pe tine Elena, pt. că nu este
omul, este diavolul care v-a atras în cursa lui. Sincer vă scriu că mă bucur
că v-aţi adresat cu vorbe rele şi neadevărate împotriva mea conform cu Matei
5.11-12. Cineva zicea "loveşte-mă cu orbire", păi tu eşti orb deja, însă n-o
vezi. Şi aşa este şi cu voi. Omul nu poate face nimic decât ceeace este
rânduit mai dinainte, după cum este conectat la una din cele 2 puteri care
sunt în manifestare în univers. Voi chiar n-aţi băgat de seamă că am căutat
să vă trag cumva spre acea resursă dătătoare a vieţii care este Dumnezeu?
Este ca şi o broască dintr-un puţ, ea nu cunoaşte lărgimea mării. Citeşte pe-
ndelete cele ce-ţi scriu şi decât să sari ca ars să te răzbuni, ţi-ar fi mai
prielnic pt. suflet să urmezi pe Dumnezeu conform Cuv.Său. Căci El va judeca,
la vremea de apoi, după Cuv. ci nu după doctrinele vreuneia din sutele de
religii închipuite de mintea umană în decursul vremilor. Pe internet am
găsit că sunt doar cîteva ţări cu populaţie preponderent ortodoxă (neştiutori
de Dumnezeu, plimbă oase de oameni morţi, creduli în Fecioara etc) aceştia
atingând abia 12% din aşa-zişii creştini de pe glob. Aşa că orcît ţi s-ar
părea că-s ceva cu tradiţiile, obiceiurile ori datinile lor, sunt ca nimica
înaintea lui Dumnezeu. Este ca şi cum tu ai vopsi peste rugină, sau eşti ca
un curcan înfoiet, dar el are aceiaşi greutate ca şi înainte de a-şi fi desfăcut
penele. Aşa tu, te vezi mare în ochii tăi de ortodox, însă întreabă-te cum te
vede Dumnezeu. Acum ai avut o mare oportunitate de a te întoarce din calea ta
să urmezi Calea, Adevărul şi Viaţa adică pe Domnul Isus Cristos. Dar tu încă
nu poţi privi la El, adică la Cuv. căci te iai după poza cu pruncul din
braţele Mariei. Dar măcar de ai vedea că sunt mii de poze şi icoane cu
felurite chipuri prin biserici, cărţi şi câte altele, deci închipuiri la tot
pasul de Marii. Păi cum are Dumnezeu o mamă, din moment ce El este etern,
adică este dintotdeauna, iar Fecioara a avut un început şi un sfârşit deci
nu-i veşnică. Dacă citeşti în Ioan 3.13 te vei convinge că "nimeni nu s-a
suit la cer afară de Fiul Omului", şi eu cred Cuv. că Dumnezeu nu minte că
Dumnezeu nu-i om; dacă tu te iei după spusele cuiva că Fecioara s-a suit la
cer este treaba ta dacă nu ai ca absolut Biblia. În Evanghelia după Sf.Ioan
chiar din primul verset afli că Cuv. este Dumnezeu, iar dacă îl crezi sau nu
Grigore / Silvia / Sitaru
este între tine şi Dumnezeu. Mântuirea nu-i de privit prin ochelari ortodocşi,
ci prin Cuv. prin credinţa din inimă nu doar mintală sau intelectuală. Ar fi
potrivit ca tu să nu te iei după rânduielie părinţilor şi să nu le ţini obiceiurile
aşa cum este scris în Ezechiel 20.18-19 şi Ieremia 10.3. Şi aceasta din cauză
că pt. timpul nostru este Slujba Biblică din Maleahi 4.5-6, însă bisericile duc
oamenii în rătăcire şi-i îndepărtează de Cuv. iar dacă un orb călăuzeşte un alt
orb ajung amândoi în groapă. Trăim Timpul de Reaşezare dintâi a tuturor lucru-
rilor cum zice Scriptura în Fapte 3.19-21 şi ar fi bine pt. sufletul tău să ai şi tu parte de aceste lucruri. Dar optica ta trebuie mai întâi aşezată biblic, pt. că nu
Fecioara s-a jertfit la Calvar ci Domnul Isus Cristos. La nunta din Cana chiar
Maria a zis "să ascultataţi de El şi să faceţi orice vă va spune". Aşa că s-ar
cuveni ca şi tu să asculţi de El care este Cuvântul. Este ca şi cum ţi-ar oferi cineva nişte mere iar tu ai zice că nu-s bune şi n-ai gustat din ele. Te asigur că nu te va vătăma.
Eu nu fac parte din nici-o religie (chiar dacă tu m-ai ponegrit şi mi-ai adus acuzaţii că-s neoprotestant) astea-s doar păreri de cenuşă. Eu ţin credinţa Domnului Isus Cristos care a fost dată sfinţilor odată pt. totdeauna.
Roxette, m-ai făcut mincinos, ....că tatăl meu n-a fost ucis de ortodocşi. Îţi propun ca să te ridici în picioare, şi să zici: Doamne Dumnezeule, dacă Grigore a minţit loveşte-l cu moartea, iar dacă eu (spune numele tău Roxette sau cum te chiamă) loveşte-mă cu moartea. Oare tu nu vezi că puşcăriile sunt pline de hoţi, de criminali de religie ortodoxă. Iar ca să înţelegi cumva, în Faptele Apostolilor 11.26 ucenicilor li s-a dat numele de creştini în Antiohia. Deci acele cuvinte creştin catolic, ortodox, baptist, adventist etc. au fost ca adăugate la Biblie, iar în Apocalipsa 22.18-19 este spus celor ce adaugă sau scot că vor avea de suferit,
şi caută să vezi ce-i scris acolo, apoi tragi concluzia.
Dacă cumva mai ai ceva controverse, nelămuriri sau vorbe bune ori rele, aş prefera să-mi scrii direct pe ID-ul meu de Messenger: grigsitaru.O zi bună.
roxette
Tu nu ai dreptul sa ierti pe nimeni ca nu esti D-zeu si nu am nelamuriri si controverse si nu am ce sa discut cu o persoana care ataca cea mai sfanta religie din lume si sfintiii si Fecioara Maria. Ai creierul spalat si nu stii nici religie si nici istorie si ai o legiune de draci in tine si nu mai avem ce discuta. D-zeu sa te judece cu sfintii si Fecioara Maria si sa te duci in focul iadului cu blasmefiile tale cu tot. Poti sa mai blasmefiezi cat vrei ca NU ITI MAI RASPUND CA NU AM CU CINE DISCUTA. Cu oamenii cu mintea spalata si posedati de diavol nu are rost sa imi pierd vremea. ESTI UN DIAVOL IN CARNE DE OM. HRSISTOS O SA TE JUDECE!!IADUL TE ASTEAPTA!
Grigore / Silvia / Sitaru
Roxette, iertarea reiese chiar din rugăciunea "Tatăl nostru" dar se
pare că nici asta n-o ştii. Sunt sigur că eu te iubesc şi mă mir
cum de n-ai putut-o primi iertarea. Nu ai putut da dovadă ca "blân-
deţea voastră să fie cunoscută de toţi oamenii" aşa cum scrie Cuv.
Te asigur, că la reacţiile tale cînd m-ai defăimat, ai zis că-s
satana şi de toate, m-am bucurat aşa cum zice Evang.după Matei
5.11-12 :
11. Ferice va fi de voi când, din pricina Mea, oamenii vă vor
ocărî, vă vor prigoni, şi vor spune tot felul de lucruri rele şi
neadevărate împotriva voastră!
12. Bucuraţi-vă şi înveseliţi-vă, pentru că răsplata voastră este
mare în ceruri...
Aceasta este traducerea Cornilescu din 1921, pe care o ai şi tu.