Doim sa va aducem la cunostinta ca datele incluse in prezentarea referitoare la produsul Ariel lichid sunt incorecte. Autorul prezentarii initiale si-a recunoscut deja greselile si regreta punerea in circulatie a acesteia.
Ce s-a intamplat?
Autorul prezentarii nu a comparat recipientul de Ariel lichid comercializat in 2009 (cu 10% mai mult produs; continut de 1.4 L , echivalent cu 20 spalari) cu recipientul precedent din 2008 (continut de 1.26 L, echivalent cu 18 spalari), ci cu un recipient mai vechi, din 2005 (continut de 1.5 L, echivalent cu 20 de spalari), pe care l-a gasit in locuinta sa.
Recipientele comparate sunt din ani diferiti, in tot acest timp compania noastra lansand cateva noi generatii ale produsului Ariel. In conformitate cu datele insciptionate pe cele doua recipiente (codul ce indica data productiei), produsul din “vechiul recipient” a fost fabricat in anul 2005, iar cel din “noul recipient” in anul 2009.
Produsele noastre sunt imbunatatite in mod continuu, in scopul satisfacerii cerintelor crescande ale consumatorilor. Comparativ cu produsul din anul 2005, noul Ariel lichid fabricat in anul 2009 include o formula ce a fost imbunatatita in mod constant pe parcusul celor 5 ani diferenta. Mai mult decat atat, acesta ofera un rezultat imbunatatit de curatare, chiar si la un dozaj mai scazut per spalare (70 mL per spalare in 2009, fata de 75 mL per spalare in 2005). Aceste date pot fi observate in instructiunile de dozare mentionate pe spatele fiecarui recipient.
Imbunatatirile constante aduse produsului Ariel sunt reflectate de asemenea in rezultatele testelor efectuate de catre Asociatia Consumatorilor Germani - “Stiftung Warentest”. Ariel este singurul brand de detergenti care a iesit invingator in urma realizarii testelor, atat in categoria detergentilor destinati rufelor colorate, cat si in categoria detergentilor universali de rufe.
Speram ca prin cele prezentate mai sus am reusit sa lamurim neclaritatile si ne exprimam increderea ca peformanta detergentului Ariel corespunde exigentelor consumatorilor nostri.
Pentru orice informatii suplimentare, va stam la dispozitie.
Cu stima, Florentina Costea (Departamentul Relatii Extene, Procter&Gamble)